Lördag

Hej allesammans! Idag var jag, Henrik och hans mamma Annsofie i kista centrum. Hon hade färgat håret igår och var jätte missnöjd så då åkte vi med henne till kista så hon fick färga om håret. Så nu är hon jätte fin i håret :) Medans hon var hos frisören så gick jag och Henrik och käkade sen tittade vi i en massa affärer. Vid kvart över åtta var vi hemma så hela dan rusa iväg. Ikväll skulle jag igentligen ha åkt till Daniel där vi skulle vara lite folk och titta på melodifestivalen. Men eftersom klockan redan var så mycket och jag var skit trött så bestämde jag mig för att vara hemma. Igår vart det inge krogen, jag måste erkönna att jag är en riktigt torrboll, jag orkade faktiskt inte. Så vid halv tio kom Frisk hit så satt vi och tittade på lite dansbilder och kollade jobb till mig medans Henrik satt vid datan och var osocial :P

Fick shampoo och balsam då vi var hos frisörn av Henriks mamma, hon är så gullig :)
2 stycken för 499 kronor. Shampoo och balsam från Matrix.


Så här såg jag ut idag!
Byxorna är från Jc
Tröjorna från Gina Tricot


Igår tog jag mig tid till att rensa och tvätta min sminkväska. Jag insåg att jag hade på tok för mycket smink som jag inte ens använder, så nu är iallafall hälften av det borta och det går äntligen att stänga väskan.
Mitt smink!

Sminkväskan blir tvättad. Kan det bli nå smutsigare vatten än det här? äckligt!

Före!                                        ( Lite skillnad iallafall )                              Efter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0