Otrohet, komentaren

För några månader sen skrev jag ett inlägg om otrohet (som ni kan se här nedanför.) Såg just att jag hade fått en komentar där det stod, "om jag var du skulle jag inte lita på Henrik.." Vet inte vem som har skrivit det, eftersom personen valde att vara anonym, men får jag bara fråga varför jag inte skulle lita på Henrik? 

Hur som helst så var det väll tur då att du inte är jag! För det finns ingen annan som jag litar så mycket på som jag gör med honom!

Det gamla inlägget...

Jävla reklam :P

Har ni sett reklamen som brukar sitta vid tunnelbanorna. Där det typ står: Otrohet är vanligare än man tror, en i varje förhållande är otrogen, är det du eller din partner? Första gången jag läste den så fick det mig att fundera, tycker faktiskt inte att det är så konsitgt om man har lite svårt att lita på sin partner. Speciellt inte med sån reklam! Det är klart att det får människor att tänka efter och bli lite rädda eller fundersamma. Men jag litar på Henrik så det är jag inget jag är orolig för ;)
Igår spelade jag och Henrik Wii. Har lite träningsvärk i ena benet idag. Vi hade så himla skoj. Att se Henrik när han rockade rockring, var nog bland det roligaste jag har sett i hela mitt liv!

Stannade hemma idag från skolan för att jag inte kände mig så bra. Har varit så mycket just nu så jag har inte velat göra nånting. Är både arg, ledsen och glad på samma gång. Vet inte hur jag ska förklara det. Men idag har jag tänkt att  städa och tvätta lite sen plugga inför matteprovet på fredag, för det provet måste jag bara klara :D sen är det skönt att vara inne och hemma  när det är sån snöstorm ute, men det är inte en okej anlegning till att stanna hemma från skolan så det säger  jag bara lite tyst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

För att han va otrogen mot sin förra tjej med min kompis, därför...

2009-02-16 @ 19:09:21
Postat av: lollo

Men bara för att man varit otrogen en gång behöver man inte vara det igen. Han har berättat för mig att han var otrogen. Men jag litar på honom och tänker fortsätta göra det tills han visar att jag inte längre kan göra det!!

2009-02-16 @ 22:07:33
Postat av: Lina

han har ju varit otrogen mot dig också..

2009-02-17 @ 12:14:03
Postat av: lollo

Jaså, närdå och vem är det han varit otrogen med då? jag tror faktiskt inte riktigt på det där..

2009-02-17 @ 15:16:21
Postat av: Lina

Första gången med mig mot dig ( vi har typ haft sex sen 2006, när han och Jossan va tillsammans) va väl 19 juli förra sommaren, samma dag som jag kom hem från Gotland kom han ut till mig i Stavsnäs.. Han sa att ni inte kunde ha sex efter aborten så då ville han tydligen vara med mig.. Sen hemma hos honom när du va på ngn fest i Orminge typ.. Han kommer hata mig efter detta, men jag bryr mig inte, jag är trött på hans lekar..

2009-02-17 @ 17:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0