Dålig.. mår sämre än sämst!

Hej allihoppa! Nu har jag förökt tagit mig ork till att skriva lite. Förlåt att min updatering är lite dålig just nu. Men det är nämligen så att jag ligger sjuk. Dom fyra sista dagarna har jag mått sämre än nånsin. Igår då Henrik kom hem så åkte vi in till akuten på karolinska. Ska till läkaren den 11e men jag kände att jag orkade verkligen inte vänta, mådde så himla dåligt och värre är det idag. Efter några timmar på sjukhuset så kommer läkaren och säger att han inte kunde göra så mycket mer. Jag vart nästan gråtfärdig då jag satt där på sängen och han säger att jag måste hålla ut till den 11e. Hade iallafall hoppats att dom kunde hjälpa mig på nått sätt. Men det finns väll inte så mycket att göra.  Jag är bara så himla trött på att det inte blir bättre, känns som om jag aldrig kommer få nått svar på varför jag går med feber... Idag var ännu en sånhär dag då jag bara har legat på soffan, helt borta och halv sovit genom alla program som visats på tvn. Känner inte riktigt igen mig själv. Är så orkeslös att jag har knappt orkat gå till köket. Det större problemet är då jag ska  gå ut med Ville på promenader. Det tar bra lång tid inann jag får orken att ta mig ut genom ytterdörren. Tycker så synd om min lilla snutt då han kommer med en leksak i munnen och tittar på mig som, ska du inte leka med mig?

AH jag orkar inte vara sjuk längre!!!!!


Kommer nog vara lite dåligt med skrivandet dom närmsta dagarna då jag mår sähär. Eftersom jag knappt kan sitta upp i sängen så tar det väldigt mycket krafter till att sätta sig vid datan och skriva. Men ska göra mitt bästa! Vi hörs förhoppningsvis snart igen! ta hand om er!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0