Snart alla ♥- dag

Syrran ringde imorse, som vanligt snackade hon på och tiden tickade iväg. Så efter 82 minuter så la vi på. Idag ska jag sätta mig och plugga lite matte. Sen hade jag tänkt att gå ner till centrum och handla en present till Henrik. Eftersom jag inte gav honom nåt då han fyller år så tänkte jag att då kan jag ge honom en extra present på alla hjärtans dag. Fast har inte en aning om vad man skulle kunna köpa till honom, jag har sämsta fantasin helt klart!!! Men nått lär jag väll komma på. Henrik ska ut och käka middag med Frisk ikväll så för min del blir det en kväll själv hemma med bara Ville.. Imorgon ska jag till karolinska sjukhuset och kolla upp det här med febern. Men nu måste jag fixa mig så jag kommer iväg nån gång. Har ni några ideer om vad man kan hitta på på alla hjärtans dag?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bio eller käka middag ute! Rosenblad och ett härligt bad ;)

2009-02-10 @ 15:11:38
Postat av: Anonym

dom har inget badkar

2009-02-10 @ 18:06:08
Postat av: Anonym

annars kan man släcka ner lägeheten och tända en massa ljus och massera varandra med lite mysiga oljor och grejer ;)

2009-02-10 @ 19:23:48
Postat av: lollo

Svar: Tack för tipsen! ;)

2009-02-11 @ 13:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0