Snart är dagen slut!

Kom hem för en liten stund sen efter att ha varit i Kista och lämnat mitt CV på en butik så nu håller jag tummarna på att dom hör av sig och vill anställa mig! Vilket väder det har varit idag då, det är ju så sjukt mycket snö ute. Jag som vanligt hade högklackat på mig så det var tur att Henrik var med annars hade jag nog ramlat ett antal gånger. Han fick dra mig fram för att vi skulle komma någonstans. Men nu sitter jag här i soffan igen med datorn i knät. Vet inte riktigt vad det har varit med mig dom sista dagarna, jag har varit så himla frånvarande. Henrik har frågat vad det är och jag vet inte vad jag ska svara då jag själv inte vet varför jag är så. Men får väll hoppas att jag snart känner mig som vanligt igen..
Haha just nu håller Henrik på att torka upp efter Ville som hade bajsat på mattan! Det stinker som satan i hela lägenheten, uuusch!! Nu måste här vädras, puh, för det går verkligen inte att andas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0