Vår känsla!

Ah det var så mysigt, känns verkligen som om våren är påväg. När jag öppnade ögonen imorse så såg jag hur solen lyste ute. Så jag tog på mig kläder direkt och gick ut med Ville på en lång promiss. Man märker verkligen att Ville börjar bli större. När vi är ute så har han börjat sätta sig ner flera gånger och kissa, fast det kommer dock inget dom sista gångerna han sätter sig ner för att lägga revir. Snart kanske han börjar lyfta på benen också :)
Fick precis en komentar om att det behövs städas igen, men igår tog jag mig faktiskt lite tid till att städa innan Henriks mamma, mormor och morfar skulle komma hit för att titta på lite foton. Henriks mormor är lite av en pedant tycker jag, så alltid när hon ska komma vill jag att det ska vara super rent :D Varje gång då hon är på besök här frågar hon hur jag gör för att få en sån ren diskbänk, haha hon är ju så söt!

I tre dagar nu, varje natt har jag vaknat av att jag mår illa och har jätte ont i huvudet. Huvudvärken och illamåendet vägrar ge med sig, så jag får gå med det hela dagarna. Men SNART så, den 11e februari så ska jag få komma till läkaren, hade nog inte orkat vänta längre. Med tanke på att det bara blir värre hela tiden. Är så trött på att vara sjuk.. Speciellt då jag inte har en aning om vad det beror på och så blir det ju inte direkt bättre ju längre tiden går.. Hade tänkt plugga lite matte idag, men jag får se hur det är med huvudet om jag orkar, annars ska jag bara vara hemma och vila.

Ska busa lite med lilleman nu, han är så himla rastlös så jag ska försöka trötta ut honom lite, hörs sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0