Vilken dag!

Idag har det varit full rulle hela tiden. Klockan kvart över sju ringde väckarklockan och det var dags att pallra sig upp ur sängen. IDag var jag på läkar besök på karolinska. Tog en MASSA prover, vart stucken i båda armarna och röntgade lungorna. Så imorgon ska läkaren ringa till mig och berätta om de provsvar som dom fått reda på och om det visar nåt. Sen ska jag tillbaka till huddinge på ks om två veckor igen.
När jag kom hem gick jag ut med Ville sen gick jag ner till centrum och shoppade :D Idag är jag på riktigt shopping humör, men orkade inte gå så länge utan när jag vart inne i tre affärer så bestämde jag mig för att gå hem. Så nu är jag helst slut, äntligen är mys byxorna på och jag kan slappa, igallafall en liten stund för snart ska Ville ut på en promis igen.
Köpte lite grejer till Henrik som han ska få på alla hjärtans dag, sen käpte jag även fyra toppar och en halsduk till mig från Gina tricot :)

Min goda lunch jag åt då jag kom hem efter några timmar på ks!



älsklingens presenter ( inte så märkvärdigt )!


Toppar 29 kr st från Gina Tricot


Mysig halsduk 29 kr från Gina Tricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0