2009

Igår åkte jag och Henrik hem till Frisk och Millan. VI åt en jätte god middag och jag provade en massa nya drinkar  :P Vid tio lämnade vi Ville i fridhemsplan hos Henriks mamma sen åkte vi till abrahamsberg till Millans syrra. Jag och Millan tyckte vi låg efter lite med alkoholen så när vi kom fram gjorde hennes syrra en väldigt stark drink åt oss båda. Efter tolv slaget då vi tittat på raketer så gick vi in och sjöng sing star! Hade en jätte rolig kväll. Vid två bestämde vi oss för att åka och hämtade Ville. Så så sent vart det ändå inte.
Imorse var jag självklart lite bakis. Men inte så farligt faktiskt. Trodde det skulle vara mycket värre med tanke på hur jag var igår. Men idag känner jag mig faktiskt mer sjuk än bakis. Min röst låter som den är helt förstörd, det vart väll värre också då jag sjöng så mycket igår. Så idag ska jag bara ta det lugnt försöka bli frisk! Hoppas ni hade en bra kväll. :)

Lite bilder på gårdagen från mobilen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0