Byxorna sprack

Imorse efter jag hade varit ute med Ville så tog jag på mig Henriks pjamasbyxor igen. Då jag satte mig i sängen för att väcka honom så spricker mina byxor vid rumpan. Dom sitter hur slappt som helst så hur jag lyckades med det, de har jag inte en aning om faktiskt. Men dom är rejält sönder tvättade så tyget på byxorna är satt man kan se igenom det om man håller dom framför ögonen.
Nu har Henrik äntligen kommit upp, efter att jag försökt få upp honom ett antal gånger. Jag har snackat med syrran i telefon hela morgonen. Eller i en timma och en halv timma ungefär iallafall. Fattar inte att hon kan snacka så mycket. Men det är kul, hon har alltid en massa saker att prata om, det blir aldrig tyst i telefonen då vi pratar!

Nu ska jag klä på mig sen ska vi bege oss ut i det fina vädret! Ville ligger och sover nu vilket han lär göra då vi kommer hem igen när han fått springa en massa. Just nu i hans ålder är han jobbigare än någonsin. Han vill ha en massa uppmärksamhet och busa hela tiden. Sen biter han i precis allt. Idag hittade jag ännu en av hans tänder som han tappat. Så jag kan förstå att han biter eftersom det lär klia en hel del i hans mun.

Ikväll ska jag på middag hemma hos Linda sen ska vi ut på krogen och fira att hon fyllt 18! :D Ska bli jätte kul, var så himla länge sen jag umgicks med dom. Vi hörs senare! kraam

Kommentarer
Postat av: Anonym

men åååh... det kunde du väl ha lagt upp bild på?

2009-01-17 @ 16:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0