Dagens planer är ändrade

Idag skulle jag ha träffat Millan och Nempan. Men dom låg förskylda så jag kände inte för att träffa dom, vill inte bli sjuk nu innan jag ska på kryssning. Så vi bestämde att vi ska försöka ses nått nästa vecka istället. Idag ska jag kanske träffa Maria och Mika istället. Känner mig lite seg och skulle gärna bara vara hemma och ta det lugnt, men det är bra att komma ut och få röra lite på sig. Vi får se hur det blir!

Igår vart det fruktsallad till middag, låter kanske tråkigt, men det var riktigt gott. Varken jag eller Henke var särskillt hungriga. Så då vart det perfekt. Jag hatar det här med att komma på vad man ska ha för middag varje dag, fantasin är riktigt dålig..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0