Fler bilder från gårkvällen









Påväg till Laroy



Erika

Bea och Hanna

Haha sofia!

Då vi var inne på Laroy så skulle jag och Sofia gå in först på toan, bea och dom andra tjejerna står bakom oss i kön men tryckte in oss och följde med in på toan, så på den minsta toalett jag någonsin har sett, stod vi fem pers. Fösrökte ta en bild på det, men vart inte så bra, det var så hima trångt. När den ena var klar på toan fick vi alla rotera. ( Bea sitter på toan, jag står liksom bakom toan sen är sofia intryckt i ett annat hörn bakom erika och Hanna.) Det var riktigt bra gjort!


Jag och sofia roa oss påvägen hem genom att försöka uttala orden som stod på väggen och komma på vad den andra bilden skulle föreställa för något...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0