Förlåt för den dåliga uppdateringen

Ikväll blir det bara en lugn kväll hemma. Har tittat på lets dance och nu har Henrik gått och lagt sig och jag sitter själv kvar uppe! Usch idag känner jag att mitt humör absolut inte är på topp, så då är det bäst att bara vara själv! Rätt skänt det med tycker ja. Jag är en VÄLDIGT social tjej och älskar att umgås med folk, men ibland vill jag verkligen bara ha tid för mig själv och inte umgås med någon, utan då njuter jag av mitt eget sällskap ;).
Ikväll har jag blivit irriterad på minsta lilla grej. Om jag ska vara ärlig så är jag lite grinig på Henrik, tror dock inte han vet om det, vilket kanske är bäst eftersom det verkligen inte är en sak att vara arg på. Det var nämligen så att jag hade gjort middagen, wokad kyckling med nudlar och grönsaker, de smakade skit, eller nästan iallafall. Hanrik hade köpt nå burkar på Ö&B med grönsaker i och det förstörde aaaallt!! haha men handla grönsaker på burk på ö%b det säger väll kanske det mesta... Jaja men det var inte det jag skulle ta upp.. Utan grejen var den att efter vi ätit så plockade jag undan både efter han och mig och diskade sen ber jag honom lägga resten av maten i lunhlådor så han ska kunna ha till jobbet, men det vägrade han, utan tyckte jag kunde göra det.. Och gissa hur det sluta?? Jo, han lägger sig i sängen och säger men då skiter vi i det, sen efter en stund ber han mig ändå att lägga resten av maten i lådorna iallafall... AAAH. Som om man bryr sig om nått sån liten sak? Ska ha mensen nu när som helst, så det kan vara orsaken till det hela, mia hormoner är inte riktigt i sin form..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0