Fredag 30/1

Idag kom mamma hit efter att hon hade gått i solna centrum med en kompis och kollat lite. Hon hade en massa bullar och bröd med sig som hon hade bakat :) Jag är tokig i mammas bullar dom blir jämt så himla goda.
Jag och mamma lekte lite med Ville innan vi åkte iväg och tittade lite i affärer. Sen åkte vi vidare till djuraffären borta vid bromma och handlade lite mat och en säng till Ville.  Så nu är jag trött i fötterna..
Henrik skulle igentligen jobba ett extra pass idag på ambulansen så han skulle ha kommit hem rätt sent, men det vart ändrat så hon kommer hem om en liten stund :) Ska snart börja med maten, idag blir det korvstroganof ( eller hur det nu stavas) med ris. Yummie!! Jag skulle igentligen ha träffat Jocke och Felicia ikväll. Vi skulle ha gått på bio, men efter som lillsnuttan har hjärnskakning så får det blir en annan dag!

(bilderna är inte i bästa kvalite, väldigt mörka. Men ni ser nog lite ändå)

Vid halv ett var jag sminkad och klar!

Mina fina strumpor!

Köpte storleken 27 - 30, Mamma trodde jag skämtade då jag sa att jag skulle ha den storleken och trodde dom skulle vara på tok försmå, men så här satt dom, helt perfekt!!

Villes nya (fula) säng! Den är gräslig, men jag köpte den bara för att han kunde kunna ligga på nått mjukt i hallen. Det är hans nya favorit plats. Han har nämligen kissat på allt jag har lagt ner till honom för att ligga på, så jag ville inte köpa nån dyr säng om han skulle försötra den direkt med att kissa i den. Så får se hur det går nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0