Fredagens skoladag

ÄNTLIGEN! Nu är det helg, fan vad härligt. Fast det har ju dock bara varit skola sen i onsdags men det är tufft att gå upp tidigt på morgonen efter ett lov. Idag har det varit en riktigt skön dag. I två timmar tränade vi på att sticka i fingret, göra hjärt lung räddning, lägga om förband, ta blodtryck och sängförflyttningar. Sen hade vi två timmars lunch och avslutade dagen med mattelektion. Men nu är jag hemma och är heeelt slut....

Therese när hon tar blodtryck                          Emelie tar blodtryck på mig

Sandra och Kajsa                                               Emelie gör hjärt och lung räddning

Mitt och emelies finger efter sticket.                Mini anne- dockan

Zozan

Kommentarer
Postat av: Bella Maruszewski

Hej lollo!

Har du bytt klass?

du vi måste ses snart med hundarna, jag och torsten tycker det skulle va mysigt att ta en långpromenad med dig och ville :) pusspuss

/bella

2009-01-10 @ 01:38:14
Postat av: lollo

Heej Bella! Ja, jag går i 2an nu..

Ja absolut gumman. Det tycker jag verkligen vi ska göra :D Vi får välöl bestämma nån dag då båda kan. pusss

2009-01-10 @ 16:27:38
Postat av: Maria

vad duktiga ni ääär! :D

2009-01-10 @ 17:44:02
URL: http://inyourass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0