Går kvällen

Igår var vi som sagt hemma hos Linda i älvsjö. Hade det super trevligt. Eftersom Linda igentligen fyller år idag så var hon tvungen att gå ut efter tolv. Så jag, Sofia, Bea, Hanna och Erika åkte tidigare till Laroy för att slippa betala för att komma in :P Så när dom andra äntligen kommit dit så får Linda inte komma in. Jag och Sofia stod vid baren och vänta utan att veta om att dom inte kunde komma in. Så när det gått ett tag så börjar vi undra vart dom är. Men då visar det sig att dom hade gått vidare. Så jag och Sofia hämtade våra jackor och åkte hem. Eller iallafall jag. Sofia skulle hem till Daniel efteråt men dom hade tjafsat så Sofia ringde en annan kille och åkte dit! haha. Som vanligt på vägen hem så var det nån äcklig jävla kille som tog mig på rumpan. Det har hänt dom tre sista gångerna jag varit ute. Jag hade tänkt att smälla till honom men då såg jag att han var med fem andra killar så det vågade jag inte..
Idag är jag inte bakis alls faktiskt. Jag ville inte dricka så mycket igår men jag är ändå lite seg känner jag.

Jag håller med Maria, vi är snygga men våra vackra drag framhävs inte riktigt på dom här bilderna ^^ haha. bilderna från gårkvällen är absolut inte okej..


Maria och Linda på hörnet


Erika och Bea


Jag


Palle och Thirre


Linnea


Sissi och Tess

Tess sjunger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0