gött o blandat

Nu har jag precis kommit hem från frisören. Jag har ju bestämt mig för att sluta blondera så ljust och idag lät jag faktiskt bli att blondera, så jag klippte mig bara. Det behövdes verkligen kan jag säga. Hade inte klippt mig på ett och ett halvt år. Så nu känns det som om det är nån annans hår jag har eftersom det är så mjukt.

I lördags var jag och Henrik hemma hos Millan och Frisk, åt middag och tårta till efterrätt. Sen sjöng vi sing star, fan vad kul det var. Millan och Frisk är roliga att umgås med. Igår var jag och henke hemma hos hans mormor och morfar på middag. För han fyllde nämligen år.  Sen idag var det skola som vanligt.. Ska kila ut med Ville nu hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0