Jävla förkylning

Idag blir det ännu en dag bara hemma till att slappa. Min förkylning blir bara värre och värre. Snackade med Emil och vi båda satt och käkade nudlar, ett sånt sammanträffande :P Jag har suttit och tittat i lite böcker om deserter. På onsdag fyller min älskling 23 och jag har tänkt att baka en massa saker till gästerna. Han jobbar hela dagen så det får bli jag som gör allt intför den stora dagen. Börjar bli så himla rastlös. Pratare med Maria imorse, hon ringde och frågade om jag ville gå ut ikväll, det hade varit skit kul men så var det ju det här med den där jäkla förkylningen. aah.. Hade tänkt att baka idag men det är kanske inte så jätte bra med tanke på att jag är sjuk. Så jag får välll bara ligga på soffan och titta på film, det är rätt mysigt det med ioförsig. Jaja, får väll hoppas att jag ialladall har hunnit bli frisk till hans födelsedag. eh men nu orkar jag inte skrvia mer. Vi hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0