Kryssning imorgon!

Imorgon åker jag och Henrik på kryssning och ska fira vår ett års dag. Jag kommer jag nog inte sätta mig nåt framför datan imorgon för jag har en massa jag ska göra på dagen, så jag skriver ett inlägg nu istället så skriver jag sen på måndag kvällen igen då vi har kommit hem! Jag börjar bli riktigt taggad inför att åka nu, hoppas på att jag är lika taggad imorgon bara ;) Innan vi ska åka till båten ska jag gå ner till solna centrum och kanske handla ett par skor. Min favorit affär, belleshoes ska stänga så dom har riktigt utförsäljning. Sen ska vi åka och lämna Ville hos Henkes mamma.

Nu ska jag titta lite på tv, sen krypa ner i sängen! Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0