Massa tvätt

Fan vad fort det blir en massa tvätt. Nusatte jag precis på en tvättmaskin. Sen ska jag tvätta min vår jacka så jag snart kan börja använda den, lite kallt fortfarande kanske för att ha den men äsch..
Mamma kom hit imorse och skulle passa Ville men jag kom aldrig iväg, precis då jag skulle gå ut genom dörren för att åka till skolan kände jag hur febern bara rusa iväg och jag fick jätte ont i huvudet. Så jag gick in igen och la mig en stund. När huvudvärken hade släppt så gick jag till solna centrum för att fixa en grej på posten och innan jag gick hem tittade jag in på stadium. Har present kort där på 2500 så jag tänkte att jag kan ju kolla om jag hittar nåt. Stadium är inte direkt en affär som jag brukar gå in på för jag hittar aldrig något där, men idag hade dom två snygga tröjor som jag köpte på rea.

Vet inte om jag har berättat att jag äntligen har fått en remiss till Karolinska sjukhuset för att utreda det här med febern. Eftersom jag har varit hemma så mycket då jag varit sjuk har skolan så vill skolan ha intyg från läkare på att jag är sjuk. Så idag ringde jag till vårdcentralen och bad om det. Så imorgpn klockan tio ska jag träffa läkaren och även få mitt intyg. Sen ska jag till rektorn och prata lite och lämna det.. usch jag gillar inte att bli kallad till rektor :p
Igår var jag nästan gråtfärdig i skolan. Jag kände mig jätte hängig men ville inte gå hem, jag gillar ju skolan. Så jag ringde Henrik och pratade lite. Känns alltid bra att prata med honom. Men jag är verkligen trött på att vara sjuk.......

Ville min lilla älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0