Sandra 18!

Hallå allihoppa! Har inte hunnit skriva något dom senaste dagarna. Igår var jag på fest hemma hos Sandra och firade att hon fyllt 18. Drog hem rätt tidigt för jag ville hinna med sista bussen hem, men jag hade sjukt kul!!
Fler bilder kommer sen. Har tyvärr bara en skit dålig bild från min mobil.
Här sitter toni och sjunger o spelar gitarr!


Idag har jag varit i solna centrum, skulle  handla lite saker. När jag kom in i centrum så såg jag att det var några som dansade, så jag stannade och tittade en stund, sen när jag gick vidare så mötte jag Robin, han hade precis dansat innan jag kom dit, så jag missade det :( Men det var kul att träffa honom o få prata lite, var länge sen vi sågs sist. Vi lärde känna varandra för 2 år sen eller nåt, då vi skulle dansa i skolan. Sjukt vad tiden går fort.
Robin!


Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Henrik är ute med Frisk och käkar sen ska väll dom hitta på något. Men eftersom vi ska åka på kryssning imorgon så känner jag inte för att göra så mycket ikväll, utan laddar upp inför morgon dagen istället ;D Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0