Snart Läggdags!

Idag har det varit en full dag med en massa på listan som skulle göras. Handlade en massa mat och lite grejer på IKEA. Vid sex kom vi hem och sen dess har jag bara städat. Har dammat och skurat ÖVERALLT. Hernik klagar på att det luktar stark för att jag har skurat, men själv tycker jag det luktar riktigt gott, det luktar rent!!! Jag tänkte att det är lika bra att börja städa redan nu så har jag inte lika mycket att göra tills på onsdag då alla gästerna ska komma. För då fyller ju älsklingen 23!
Nu sitter jag med en mask i ansiktet. Ska snart tvätta bort det. Det är så otroligt härligt vad mjuk man är efteråt. Att man inte gör sånt här oftare.. Kunde dock inte ta på näsan så mycket för att jag har snytit mig som en galning hela dagen så det svider som satan.. Sexig man ser ut! Eller inte!!



Imorgon ska jag och Henrik upp tidigt, först är det tvättstugan som gäller sen ska vi åka till tippen, slänga en massa saker, sen blir det av till bauhaus för att köpa trösklar. PUH! Nu känner jag äntligen att jag kan pusta ut och varva ner. Har tänkt att snart gå och lägga mig trots att jag inte känner mig det minsta trött men eftersom jag ska upp tidigt så ska jag iallafall försöka somna i hyffsad tid. Blir väll nån film så kanske man börjar känna sig lite pömsig.

Här är en som nästan sover, med ena ögat iallafall!
;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0