Tandläkaren

Klockan 4 idag ska jag till tandläkaren. Mamma ringde idag och berättade även att jag äntligen har fått en tid den 11e på karolinska sjukhuset för att kolla upp med febern! Äntligen säger jag bara!
Henrik ska på möte efter jobbet idag och kommer hem rätt sent så det blir bara en kväll hemma med mig och VIlle. Inatt har varit en skit jobbig natt. Jag och Henrik gick och la oss vid halv tio för både var så himla trötta efter kryssningen. Men vid halv ett vaknade jag av att Henrik snarkade så jag gick upp och la mig på soffan och tittade på tv. Efter ett tag vaknade Henrik av att jag inte låg i sängen och bad mig komma in i sovrummet igen. Men det var så himla mycket bra på tvn så jag stannade uppe. Vid tre stängde jag av tvn med Henrik snarkade så mycket så jag bestämde mig för att ligga kvar på soffan. Precis då jag var påväg att somna hörde jag en bebis skrika. Jag höll på att bli tokig. Men efter ca en timma slutade det, så då somna jag på stört. Så vid 8 kom Henrik in i vardagsrummet och tog med mig in i sovrummet, så låg vi och mös lite innan han skulle till jobbet :) Idag ska jag plugga en massa matte, bläää. Men nu måste jag sätta fart och fixa mig och gå på en promenad med Lille man. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0