tränat

Idag har jag tränat, lånade beckas gymkort för hon skulle nämligen gå i solna centrum och shoppa så då passade jag på att åka och träna medans hon gick där så möttes vi upp då hon var klar. Har tänkt att köpa gymkort, men jag vet inte om jag kommer ta mig tid till att åka och träna. Känns som jag har så himla mycket annat att göra. Sen ska jag nog inte träna så mycket då jag fortfarande går med feber utan att veta anledning. Vi får se hur det blir med det där. Efter jag duschat då jag kom hem smörjde jag in mig med brun utan sol. Känner mig så himla blek. Det ända som är jobbigt med brun utan sol är att man lätt får fläckar och sen luktar det så jävla illa. Henrik har förbjudit mig att använda det, får se om han märker sen då han kommer hem att jag använt det. Nu ska jag ta en lång promenad med Ville. Så han får röra lite på sig. Tråikigt bara att det snöar, man blir så jäkla blöt och Ville gillar inte att promenera i sånt här vädret. Men men finns inte så mycket man kan göra åt mer än att ta på sig vettiga kläder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0