Usch trött på det kalla

Åh vad jag längtar till sommaren, heeeelt sjukt. Sol och bad, gud vad härligt.
Sommarkvällar är ju det bästa som finns, då solen lyser och man sitter med bara en kofta på sig. Inga tjocka jackor eller vantar. Nu vill jag bara att våren ska komma så man snart kan börja ta på sig sommar kläderna.

Sommaren ska jag nog bara spendera här i Sverige. Har rest utomlands varje sommar nu bra länge. Så det är dags att njuta av solen här i Svergie, tyvärr brukar den ju inte vara så länge eller bli så väldigt varmt men man får väll ta vara på det man får :)

Min bikini!
hm ska nog köpa en ny till sommarn igen, jag är verkligen tokig i bikinisar. Har nog fem eller sex par men skadar väll inte om jag köper ett par till :D Då har man att välja på!

Den här är köpt på bikbok förra året!

Kommentarer
Postat av: Anonym

silikon? :P

2009-01-21 @ 14:47:40
Postat av: lollo

Svar: nej, de är äkta! :)

2009-01-21 @ 16:55:10
Postat av: Anonym

sexyy som fan.

2009-01-21 @ 19:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0