Våran ettårs dag på båten! Hemma igen

Idag vaknade jag klockan ett och var fortfarande hur trött som helst..Har jätte ont i hela kroppen, vet inte riktigt vad jag har gjort...  Men nu känner jag mig iallafall lite piggare och ska snart börja städa.
Kryssningen var hur bra som helst. Hade det super mysigt med älskling. Fast jag har nog aldrig sett så lite folk på en kryssning som då vi var där, så när det vart kväll och vi skulle till upp till discot så var det nästan helt tomt. Två personer gick runt och väntade på att det skulle komma fler folk. Trisst, men annars så ska jag absolut inte klaga. Hytten vi bodde i var as stor, med dubbelsäng och stort fönster. Sen fick vi champange på rummet också ;D Riktigt lyx! Men timman innan båten kom till land i stockholm igen var lite seg, jag och Henrik gick mest runt och lalla. Tillslut så hittade vi en spelmaskin där vi fastnade haha. Så då tickade tiden på forttare.
Måste ju berätta om tävlingen dom hade på båten. Några timmar innan båten kom till stockholm så hade dom en tävling. Alla fick ett varsitt kort med ett nummer på så man visste vilket kort som var sitt, som man skulle kasta. Den som kom närmast skattkistan fick vara med i finalen, dom tog ut tre vinnare. Så när dom mätte mellan lapparna vilket nummer det var som hade kommit närmast så ropar dom upp mitt nummer. Jag ville först inte gå upp men Henrik tvingade upp mig. Hade precis sagt till honom innan, hoppas det inte är en frågesport för då åker jag ut direkt, men självklart så var det det haha. Så vi fick en massa frågot som handlade om rymden. Det var jag och två pensionärer som tävlade. Jag gissade på alla frågor men då sista frågan kom så svarade jag fel och kom på 2:a plats. Fick en stor choklad kaka till pris. Han som kom etta fick en kryssning i a hytt.

Nu har jag och Henrik varit tillsammans i ett år. Jag fattar faktiskt inte riktigt vart tiden har tagit vägen. Det har gått så himla fort. Men det har varit ett jätte bra år tillsammans med Henke :)

BIlder kommer sen då jag laddat över dom till datan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0