Världens bästa pojkvän!

Igår när jag ringde Henrik då jag var i skolan så sa jag att rektorn hade ringt. Han frågade om jag inte hade berättat hur det låg till med febern och det? Han hörde nog att jag var lite ledsen. Men jag hade inte sagt nåt för att jag inte vågade. När vi hade lagt på så ringer han upp efter en kvart igen ungefär och berättar att han hade pratat med rektorn! Hur gulligt är inte det? Så jag vart super glad, nu vet hon hur det ligger till och varför jag har varit hemma. Han ringde även till min vårdcentral i fredags och skällde ut dom för att dom inte tagit tag i eller ens försöker hitta vad som är fel.. Så då skicka dom direkt en remiss och bad om ursäkt :)

Tack älskling, du är bäst!!<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0