Aj! huvudvärk

Igår gick jag och Mika runt på stan nästan hela dagen, mötte Niklas och Gabbi också. Hittade två jätte söta klänningar som jag var tvungen att köpa och ett sött rosa linne. Efter stan åkte vi hit och duschade och testade lite kläder :P Tror Mika gick igenom hela min garderob och testade massa klänningar hon tyckte om men tillslut hade hon betämt sig för vilken hon ville ha till kvällen. sen åkte vi till Maria där vi mötte upp de andra tjejerna. Käkade middag och förade innan det vart Ace. Kände mig väldigt osocial mot alla satt mest o smsade men tillslut var det några som drog med mig till dans golvet. Tjejerna försvann helt! Den ena drog, den andra hittade hennes ex där o vart borta resten av kvällen, den tredje hittade en kille där o sen såg jag bara skymten av dom på dans golvet o den fjärde drog hem till hennes kille. Men det var riktigt kul att vara ute med det "gammla" tjej gänget. Trots att jag spenderade nästan hela kvällen med främlingar. Mötte några trevliga göteborgare som jag var med. Imorse då jag ringe alla för att kolla så dom kom hem ordentligt visade det sig att ingen av dom hade sovit hemma haha! Förutom jag då ;) Skulle sova hos Mika från början men eftersom hon drog hem med sitt ex så kändes det lite fel att haka på :P Men Nu ska jag städa lite innan Henrik kommer hem! Här är lite bilder från går kvällen

middagen

Mika och jag( haha hon och jag älskar att fota oss själva, så här kommer lite söta bilder på oss!)


fjortis bild eller vadå?!

Haha ne nu ska jag sluta lägga upp bilder på mig och mika, här var några andra bilder från kvällen
Lollo( även kallad tj ) och maria ute på balkongen

Maria och mika i min klänning. Tycker den är så söt på henne!

Maria kom ut med en morgon rock och frågade om hon kunde ha på sig den under kvällen, haha skum tjej ;P


mickis var också med men hade bara en bild på henne o där såh hon inte klok ut, sorry mickis! så får snatta nån bild från mika o lägga in sen!

Ace. Resten av bilderna såg man inte ett smack av

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0