Grymt att vara tjej

Nu sitter jag bara o väntar på att mitt illamående ska dyka upp, som faktiskt inte tycks komma. Jag måste säga att jag är riktigt förvånad. Med tanke på att jag typ aldrig dricker, det vart ju en del igår men känner mig helt okej. Lite trött såklart, vart ju inge sängen fören vid 6 imorse.

Igår kväll mötte jag upp Madde på medborgarplatsen där vi träffade tre killar. Det började med att vi gick in på söderhofvs men gick vid ett då dom stänge, sen drog vi vidare till 5emtio4yra. Vi dansade och hade det riktigt kul. Var så himla skönt att träffa Madde igen, saknat henne massor!. Men snart åker hon ju igen, fast till frankrike i en vecka denna gång.

Det är verkligen grymt att vara tjej. Madde kände dom på krogen så vi fick gå in för 50 spänn, sen hade vi ju med några killar som vi träffade innan som bjöd oss hela kvällen haha, man får väll bara tacka o ta emot. ;)

juste fan, tappade mitt örhänge.. det sög ju!!

Bilder kommer sen! Orkar inte nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0