Malmö imorgon

LÄNGTAR!
Ska blir så himla skönt att få bo på hotell och umgås tillsammans. Idag sov både jag och Henrik till klockan 2. Jag fattar inte att jag var så trött. Men har suttit uppe typ hela nätterna så då blir det väll så. Ska snart sätta igång med att packa. Sen ikväll ska jag nog träffa Maria en stund om jag orkar.

Resten av sommar planerna:
Om en månad ska jag och Henrik på bröllop igen. Då gifter sig hans andra kusin, ska bli jätte kul. Sen den 7e åker vi till värmland igen och ska fiska kräftor med hans pappa, kusiner, faster och några till.  Ser jag fram mot :) Annars blir det bara en massa jobb.. blää


Angående trosorna..
Jag tror faktiskt (både jag och Henrik är rätt säkra) att det är så att jag fick dom av Henrik för länge sen, samtidigt som jag fick en klänning av honom men att jag la undan dom för att de var för stora, frågan är bara hur dom hamnat i tvättkorgen?! Om det inte är så att jag fick dom av honom för länge sen så är det ett mysterium om vad dom gör här! Men inget jag orkar fortsätta fundera på :) Ska sy in dom lite idag så sitter dom som en smäck sen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0