17 månader idag

Ja snart är det dags. Idag har jag och Henrik varit tillsammans i 17 månader. Jag fattar inte att tiden går så fort. Nästa månad firar vi ett och ett halvt år och som alla säkert vet så ska vi förlova oss då. Men idag blir det till att fira genom att var lite extra snäll och gos mot varandra :)

Från det ena till det andra. Är det inte härligt att sommaren äntligen är här? Jag trivs verkligen i värme ;) Henrik ligger i skuggan och suckar för att han tycker det är för varmt medans jag ligger i solen och är överlycklig. Har dock lyckats bränna mig i ansiktet som vanligt och min näsa har börjat flagna.. Men annars ska jag inte klaga, har fått färg ovanligt fort! Men nu ska jag äta frukost och väcka Henrik sen ska vi ut i solen och fixa lite på tomten. Nu börjar jag faktiskt längta hem lite, skulle vara så skönt att få komma hem och umgås med lite vänner och så. Men får se när jag kommer mig här ifrån blir senast på söndag. Då jag kommer hem har jag MASSOR med bilder att visa. Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0