Bion Baksmällan

God morgon allihoppa! Igår när jag kom hem så hade jag inte mycket för mig. På kvällen åkte jag in till hötorget för att möta Maria. Sncka om en brud som har beslutsångest, haha. Först skulle vi åka till tanto och sitta där, sen ringer hon och föreslår att vi ska på bio istället för att hon var trött. Så när vi möttes upp utanför sf så var hon pigg o ville ut och festa. Efter en lång stund då vi suttit och pratat så vart det iallafall att vi gick på bio och såg filmen Baksmällan.. Det var så sjukt rolig! Efter åkte Maria till nivå för att möta upp några kompisar som sen skulle dra vidare ut och festa och jag åkte hem. Var lite fest sugen men ville inte vara bakis om dom skulle ringa från jobbet så det får bli party en annan dag.

Här har vi maria :)

Hahah du ser ut som ett troll stumpan!! Vilka goa kinder ;)



Idag är jag iallafall pigg och allert. Har precis käkat en glass till frukost, det är ju så himla varmt här inne så man är inte så sugen på nått annat. Idag blir det nog stranden med Maria eller så åker jag till pappa. Har själv lite besluts ångest idag känner jag. Jaja.. får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0