Jobb o tråk

Har inte sett skymten av Henrik på två dagar nu.. Längtar så efter honom! Eftersom han har jobbat natt och jag dag så har vi precis gått om varandra hela tiden. Men det är väll lite bra ändå. Ville har hela tiden haft någon som varit hemma med honom. Men imorgon blir det iallafall att umgås med mitt hjärta, om inte nått jobb dyker upp såklart. Igår satt jag i kassa på Ica kvantum i vallentuna och idag har jag suttit i en kassa på willys i bro hela dagen. Snacka om att fara runt... Började klockan 10 och slutade 20.00. Sen tog det en timma hem så jagkänner mig sjuukt trött i huvudet nu . Det har varit en lång dag. Men nu ska jag snart gå och lägga mig.. eller först ska jag ta en macka, har inte hunnit käkat nått på hela dagen sen får det bli sängen ;D God natt allesåsammens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0