Nu blir det full rulle

Hallå allesammans! Hoppas ni mår bra.

Idag har jag varit inne i stan hela dagen och shoppat det sista inför bröllopet på fredag. Provade även yoghurt glassen, wildbarries som finns i gallerian, den var sjukt god, så den kan jag rekomendera! Sen mötte jag upp Henrik så gick vi runt lite inne i stan. Efter ett tag så föreslog han att vi skulle ut och käka en mysig middag tillsammans. Så vi gick till Jensen's Bøfhusoch käkade kött och pommes frites och efter vart det en härlig glass bufé. Dom har så extremt god mat. Dit måste ni om ni inte redan varit där :) Kom hem för en liten liten stund sen. Har bara hunnit varit ute med Ville. Ikväll har jag massor att göra. Ska fixa naglarna, fila och måla dom. Sen ska jag vaxa benen och prova lite frisyrer för att se vad som passar till klänningen. Tänkte att jag ska hinna göra så mycket som möjligt nu ikväll så jag kan ta det hyffsat lugnt imorgon. För då ska ska jag packa både till mig och till Ville sen ska vi fixa lite annat också. Sitter fortfarande och velar fram och tillbaka om jag ska åka med ner till landet efter bröllopet. Henrik och Ville ska ju bli där i två veckor så borde iallafall hänga med en vecka, annars kommer jag sakna ihjäl mig.. Eh vi får se hur det blir med det där. Kommer kanske lite bilder ikväll då jag fixat klart allt det som ska göras. Ha det så gött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

trist att du inte kommer online på msn då

2009-06-18 @ 12:37:08
Postat av: Syrran

Hej!

Hoppas ni får det trevligt på bröllopet! Vågar inte ringa eftersom ni kanske just nu är på cermonin etc.. Glad midsommar! kramar /Syrr

2009-06-19 @ 14:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0