Veckan på landet

Vet inte var jag ska börja. Vi har hunnit göra en massa saker i veckan. Igår var jag och Henrik ute och paddlade kanot och badade, det var suuper mysigt. Sen har vi varit runt lite överallt. äsch sätter upp bilder...

Vi var inne i karlstad en dag


Jag på promenad med ville, vi satt vid stubben o vila lite

min lilla älskling

Appro på ingenting, jag har slutat använda platt tång (vilket jag alltid gjorde förut till att platta eller göra lockar)för att det sliter så. Istället snurrar jag det i toffs nån timma så får jag fina lockar sen ;)

Gjorde en massa pajer under tiden vi var på landet

Ville ligger och sussar i pappa henriks famn :)

Fint på landet


Henrik morfar och mormor. Han har världens sötaste morfar! En riktigt go liten gubbe



Så började eman äntligen få lite bruna sommarben

Jag henrik och hans mormor o morfar är yte o promenerar

Det var så sjukt fina kväller

kvällspromenaden igår ner till vattnet, det var så vackert



Vill tillbaka!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0