Har inte så mycket att skriva

Fan vad vi är grymma Marcus! Vet att du brukar läsa min blogg och jag måste bara säga att jag tycker "den" är klockren! Haha.
Till alla er andra som inte förstår ett smack av det jag nyss skrev, så kan jag tyvärr inte berätta vad det handlar om..

Henrik gick och la sig för en stund sen för att försöka vända tillbaka på dygnet. Ikväll har vi varit ute och käkat en underbar middag tillsammans, (glömde tyvärr fota) sen snackade vi lite om vad vi ska hitta på i sommar. Troligtvis blir det en resa till tallin (på vår dag) över några dagar där vi ska gå på spa och bara ta det lungt. Ibland känns det verkligen som att man behöver komma iväg och bara få spendera lite tid med sin älskling utan att behöva tänka på något annat..

Nu ska jag gå ut på en promenad med Ville sen blir det nog att titta lite på tv innan jag kryper ner i sängen. Imorgon ska mamma komma hit med Zorba! Saknar henne så sjukt mycket då jag inte längre bor kvar hemma hos mamma. Så imorgon kommer hon hit och stannar i några dagar :)

Lägger upp två bilder på mina älsklingar


Min sötnos Zorba för länge sen.

Imorse då jag gick upp såg lill snutten sova på min duntoffla.

Kommentarer
Postat av: Bea

sv: hehe visst e den :D

- Hittar du på då?

2009-06-15 @ 23:59:58
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Bea

sv: hehe okej :D

- Ne jag lyssnar lite på musik å kikar runt på nätet

2009-06-16 @ 00:05:17
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0