Frisören idag

Pratade precis med mamma i telefonen, hon ska plocka upp mig efter jag har varit och skrivit på pappret så ska vi åka till frisören :D Mitt illamående känns mycket bättre och att få komma till frisören känns som det verkligen behövs. Mitt hår växer som ogräs men ska dock inte klippa mig den här gången utan har tänkt göra blonda slingor på min utväxt. Sen skulle mamma klippa och färga så det lär väll ta ett tag innan vi kommer hem igen. Ska jag vara ärlig så tycker jag min frisör är skit dålig på att klippa, därför ska jag inte göra det idag. Han är en vän till familjen så därför har jag inte bytt eller sagt nått haha, sen får jag ju allt gratis så jag ska ABSOLUT inte klaga. Men hans dotter som precis gått klart gymnasiet, hon är grym! Så väntar tills hon är där och jobbar, då kan jag klippa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0