God natt!

Nu har jag suttit uppe och skrivit en engelska grej som jag ska redovisa imorgon, som vanligt är jag i sista sekunden, så typiskt mig. Men nu känns det bra och jag kan sova gott.
Idag var jag och Henrik i Kista Galleria och tittade på lite klänningar och annat. Köpte ett par byxor, silver shampoo och en BH! Jag är så sjukt lycklig, har hittat en affär där dom har min bh storlek, som är snygga för den delen, vilket inte ofta inträffar. Så nu blir det shopping av underkläder framöver!  Silver shampoot jag köpte av Toni and Guy är jätte bra. Så det borde ni prova om ni behöver.
120 kronor på Kicks.



Men nu ska jag krypa ner i sängen bredvid mitt hjärta, som redan sover ioförsig. Jag är hur trött som helst nu men somnade ett tag på soffan då jag kom hem från skolan idag så jag ska inte klaga. Men vi hörs imorgon, eller om jag orkar skriva då, har skola sen några timmars jobb direkt efteråt. Första dan på ica, gaawh ska bli riktigt kul, speciellt eftersom jag ska arbeta med 20 andra ungdommar! Så det ska nog gå fin fint. Önska mig lycka till!

Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0