Helgen! Millan, Frisk och Ebba på besök

I fredags skulle jag igentligen ha åkt till Zozan och fira hennes 18 års dag med en tjejmiddag, sen skulle vi dra ut. Men tyvärr kände jag mig febrig då jag kom hem efter skolan.
Men fram mot kvällen vart det bättre men jag käde ändå att jag inte ville ut o festa, så lite senare kom Millan och Frisk hit med hunden Ebba, så sjukt fin hund! Vi käkade godis, tittade på lets dance, spelade monopol och var ute på promenad med hundarna, riktigt mysigt! Ville och Ebba kom jätte bra överäns så det var väldigt kul, då de började bli trötta låg dom bredvid varandra och vi passade på att fota som galningar :)
Henrik var ute några timmar igår på dagen och gick en lång promenad med Frisk och hundarna. Sen var vi bara hemma och tog det lugnt.



Idag ska jag först åka till Kista med mamma, där ska vi möta pappa och sen åka ut till märsta och hämta min bil :) Efter det ska jag nog träffa Millan och Nempan en stund. Var så länge sen, så det ser jag fram emot. Men nu ska jag fixa mig, vi hörs :)

Jag idag

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är ebba för ras?

2009-03-22 @ 12:49:39
Postat av: lollo

SVAR: staffordshire bullterrier

2009-03-22 @ 23:08:23
Postat av: Anonym

okej det var som ja trodde, tack=)

2009-03-23 @ 19:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0