Hemma igen från kryssningen!

Halloj allesammans!

 Kryssningen var så sjukt bra! Hade det så himla kul. Tyvärr glömmde vi kameran hemma så vart inga bilder. Men den här gången var det mycket mer folk och en massa ungdommar. Har varit mysigt att få åka iväg bara sådär över en natt men älsklingen, bara få vara med varandra o ha kul. När man br ihop så blir det ju lite av en vardag. Man göra liksom saker var för sig. Så dom här dagarna har varit helt perfekta, nästan som en nyförälskelse! ;)
Igår då båten var påväg mot stockholm igen så skulle jag och Henrik bada i poolen, men jag var bakis och ingen av oss kände riktigt för det, så det vart inget plaskande eller mys i vattnet :P Utan vi gjorde en massa annat där på dagen istället. Idag ligger jag hemma med ont i huvudet, så jag sjukanmälde mig från skolan så ska bara ta det lugnt.
Vid halv tre till halv tio ska Henrik köra blåljus så jag blir själv hemma ikväll, lite tråkigt. Men jag har ju sällskap av lilleman (Ville) så vi får mysa lite istället! Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen sätta mig och plugga.. Vi hörs senare :D
Ända bilden jag har att bjuda på från kryssningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0