Jag har fått en bil! Så bra helg!

Hej alla goa o glada!

Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit hos pappa och hälsat på. Det har varit en sån sjukt bra helg, bästa på längee kan jag säga. Igår mötte jag upp Millan ( Frisks tjej ) så åkte vi till nått ställe o käka tillsammans med hennes arbetskollegor. Sen drog vi in på pubben som låg precis bredvid och tog några drinkar innan vi åkte till bluemoon bar. Killen vi var med fixade så att vi alla kom in för han kände bartendern som jobbade där så vart man ju bjuden på några drinkar då också ;) Där inne mötte jag Bingo Rimér haha. Jag vart helt till mig och gick fram och sa att min kompis Maria är tokig i honom, ofta det är det första man säger då man träffar en kändis..  Han skrattade och trodde väll att jag inte vågade säga att det var jag som var tokig i honom, men så gav han mig en kram jag gick därifrån direkt, om jag minns rätt. När klockan var tre eller vad den nu var så åkte vi till jakobsberg med en av Millans arbetskollega och hans kompis. Men vi åkte rätt snabbt därifrån, så vid fem då jag kom in kröp jag direkt ner i sängen brevid älsklingen. Vid nio imorse vaknade jag av att jag var helt uttorkad och mådde illa, så jag drack ett stort glas vatten och tittade på tv. Då jag började känna mig bättre så sminkade jag mig och åkte iväg hem till pappa. Innan vi åkte hem svängde han upp vid garaget och sa att jag skulle kliva ur bilen, jaha tänkte jag o todde att vi skulle byta bil eller nåt. Men sen säger han helt plötsligt att jag skulle få min julklapp o pekar på en bil och säger att den är min. Jag tror jag tappade hakan!! Visste verkligen inte vad jag skulle säga, en bil?? MIn första tanke var, men jag har ju inte ens körkort, hur ska det då gå? Men så nu är det verkligen dags att börja övningsköra. Han sa att Henrik och jag fick komma o hämta den när jag ville :D Så sjukt kul, JAG HAR EN BIL!!! Nu ska jag föröka få Henrik från datan o mysa lite med mig framför tvn! Hörs imorgon!

Åh bilen jag fick har ett tak som man kan fälla ner! Så fan vad nice det kommer bli i sommar då jag o Henrik kan sitta o åka runt o få solen på oss! ;D

Lill systeryster idag.


Från igår







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0