Kanske fått jobb

Gud vad jag är nervös. Igår skickade jag mitt CV till ett bemanningsföretag. Så idag då jag kom hem från tandläkaren ringer en tjej och frågar om jag kan jobba nästa tista med invertering på en ica butik . Självklart så svarade jag ja, så imorgon ska jag till hennes kontor och prata lite inför tisdag. Då ska jag även lämna två referenser och mitt CV igen. Hon frågade först om jag kunde komma idag, men eftersom jag var hos tandläkaren och har fått bedövning så hänger min läpp jätte mycket, så skulle inte kännas så kul att träffa henne då. Men imorgon klockan halv tre sitter jag där, aah.. Nervöst!
Men äntligen måste jag säga, så som jag skickat mitt CV, hit o dit, så är det äntligen någon som hör av sig iallafall :) Ska bli skönt då man har jobb så man kan tjäna lite pengar, det lär ju behövas till sommarn, satte in 4000 på mitt sparkonto idag, det var bra gjort tycker jag. Snart kommer mina pengar från då jag jobba på prips också. Blir nog till att spara det med så kanske man kan hitta på nått kul i sommar :) Men någon resa utomlands blir det nog inte, kändesvar borta Hela förra sommarn kändes det som, så förhoppningsvis blir det jobb och njuta lite av solen här i stockholm får det bli, hoppas bara vi får lite fint väder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0