Kryssning igen!

Idag har det varit en skön dag! :) Slutade klockan två då vi igentligen skulle sluta klockan fyra. Imorse var jag på riktigt skit humör, både jag och Henrik försov oss. Innan jag kom till skolan gick jag in på 7eleven och skulle handla tuggummi. Samtidigt som jag står i kön och betalar så pratar jag i telefonen i headset. Han killen som tog betalt frågade vad jag sa och jag svarade att det inte var något utan att jag pratade i telefonen. Helt plötsligt slänger har ur sig och säger ah men då kan du sluta med det!! Jag vart helt chockad och sa ingenting utan gick därifrån, men sen efteråt vart jag skit sur och hade lust o gå in o fråga vad hans problem var. Haha usch jag som redan var på dåligt humör, så gjorde ju inte det där dagen bättre. I helgen ska jag och älskling på båtmässa sen om två veckor ska vi på kryssning :D KUL!! Men nu ska jag mysa lite med mina killar Ville och Henrik. :) Hörs! ha det bra

Kommentarer
Postat av: Cristian

Jag flaxade lite med mina förföriska ögonbryn och putade med läpparna och vips - 10 000 besökare :)

2009-03-04 @ 01:31:29
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Cristian

Haha, ja... :-)



Kryssning is the shit förresten! Skitnice!

2009-03-04 @ 10:26:11
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0