kvällen hemma

Idag slutade vi tidigare än vad vi skulle. När jag kom hem mötte jag mamma som hade passat Ville så följde jag med hene till tunnelbanan och gick sen till centrum. Handlade lite hårspännen och annat. Jag måste erkänna, jag har börjat få riktig ångest över vad jag ska ha på mig och hur håret ska se ut då jag och Henrik ska på hans kusin bröllop i sommar. Redan nu liksom, hur ska det då bli om nån månad? Så ikväll satte jag mig och testade en massa olika frisyrer, efter mycket pust o stön för att det inte riktigt vart som jag ville så kom jag ändå fram till ett beslut, men det var mycket tack vare av att jag fick höra Henriks åsikter :) Nu har vi precis käkat pizza och varit ute på en kvällspromenad med Ville, både två hade glömt bort klockan och orkade inte ställa oss och göra någon mat så det fick bli pizza. Ska snart gå och sova, imorgon är jag ledig från skolan, sjukt vad skönt det ska bli med sovmorgon!!!! Men innan måste jag försöka trötta ut VIlle lite. Han är så himla sprallig just nu. Hörs imorgon!

Några frisyrer jag provade! Fast inte den jag vill ha. (klicka för att se större)

Frisyr 1




Frisyr 2 så extremt fult haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0