Ledig idag!

Imorse kom Henrik in och sa att det var as mycket snö ute, trodde inte riktigt på honom eller att att han drev med mig, för igår kväll pratade vi precis om att all snö snart var borta och hur skönt det var. Men då jag gick upp fick jag verkligen se en massa snö. En som vart glad var ju Ville. Han sprang rakt ut imorse och hoppade runt i snön, han är så söt min lill kille. Efter vi hade varit ute på en romenad gick vi och la oss i sängen en stund och myste. Men vid 11 började jag få lite ångest över hur mycket jag hade att göra idag och gick upp. Har redan hunnit fixa mig, varit te med Ville, käkat frukost, satt på en tvätt och diskmaskin och börjat plugga lite. Är det inte grymt gjort? ;) Men kände att jag måste ta en paus så ska snart sätta igång med pluggandet igen. Vi har så sjukt mycket i skolan just nu. Hade först tänkt jobba idag men kände att jag verkligen inte hinner. Men det är bäst jag sätter igång nu så slipper jag kanske sitta hela eftermiddagen..

Det här MÅSTE jag göra idag..
Allt ska vara klart till torsdag, hur fan ska jag hinna? Tiden räcker inte riktigt till.
Plugga Matte (prov på fredag)       [ x ]
Läsa ut engelska boken                [    ]
Skriva en Essä ( i svenska )          [    ]
Göra en psykologi uppgift              [    ]

Min lilla älskling då vi gosa imorse i sängen! Han såg riktigt trött ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0