ledig imorgon!

Så skööönt! Imorgon är jag ledig hela dagen eller ska till tandläkaren klockan 12 men sen har jag inget planerat resten av dagen, eller jo juste.. höll på att glömma, ska ju ut o shoppa med madde ju. Idag var det en kort dag i skolan. Men jag måste ju bara säga att man blir riktigt förvirrad av det här vädret.. Eller håller ni inte med? Ena sekunden sol, andra snöstorm. Då jag och Madde åkte hem från skolan idag lyste iallafall solen, det var riktigt skönt, men det var kallt som fan i skuggan. Nu ska jag ut med Ville på en promenad sen börja med maten tills älsklingen kommer hem. Vi höres gott folk ;)

Madeleine då hon pratar med Jocke i telefon!


Kommentarer
Postat av: Theresa

vi har engelska imorgon bitti, vår grupp ;)

2009-03-24 @ 19:42:12
URL: http://theeresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0