Något på tok

Igår var allt som vanligt, jag och Henrik låg på soffan och myste innan vi skulle gå och lägga oss. På sista tiden har jag mått illa lite då och då men så inatt eller tidigt imorse, klockan var väll tre eller fyra kanske den var så vaknade jag och mådde jätte illa. Gick upp på soffan och la mig men hann bara ligga några minuter innan jag var tvungen att springa på toa o spy :S Efteråt kändes det inte ett dugg bättre men jag bestämde mig för att lägga mig på soffan igen och hoppas på att det skulle bli bättre. Efter typ en timma somna jag om och vaknade imorse, hyffsat pigg och mådde inte alls så illa som tidigare, eller magen snurrade ju men inte så som när man brukar vara magsjuk. Ni har säkert varit med om att vara magsjuk, då känns det ju som om hela magen är upp och ner. Men inte i det här fallet, konstigt.. Det enda jag tänkte på var att jag inte fick bli dålig eftersom jag ska skriva på kontraktet idag!! Men någon skola vart det inte för min del idag, mådde ju lite illa men det har släppt nu, hur som helst så var det nog lika bra att jag inte åkte till skolan tror jag!
Just nu ligger jag i soffan och bara tar det lugnt, ska fixa mig sen och åka till globen iallafall och skriva på kontraktet, bara det inte blir sämre så ska jag nog fixa det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha bra att du skriver ett sånt här inlägg precis över när du skriver att du itne tagit p-piller.. snuskhummer!

2009-03-30 @ 16:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0