nice helg!

Förlåt att jag varit lite seg på att skriva men har faktiskt inte haft tid. Ska snart äta middag ska ska inte skriva så mycket. Idag var jag med älsklingen på båtmässan i Älvsjö. Trodde det skulle vara jätte råkigt men vi hade riktigt kul, sen hittade vi massa snygga båtar vi ville ha. Till nästa sommar pratade vi om att kanske skaffa båt, men vi får se hur det blir med det.



Igår var jag hemma hos Maria (blonda). Vi lagade mat och pratade massa skit. Det är så skönt att umgås med Maria, vi kan snacka om allt och förstår varandra. På sista tiden har vi inte träffas så ofta, vilket är jätte tråkigt men det blev bara så att vi gled isär varandra mer och mer då jag bytte klass och skaffade pojkvän. Men det ska det bli ändring på, ska försöka ses lite oftare. Hon är ju en av de bästa som finns! ♥

Haha vi i alanya, kan det bli mycket blondare?!


Middagen vi lagade igår, kyckling och potatismos


Kommentarer
Postat av: Maria

HAAHAH fan det ser ju ut som spya. Lollo folk kommer tro att vi inte kan laga mat!

2009-03-08 @ 07:02:51
URL: http://inyourass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0