Ska på intervju

Åh så himla lycklig. Igår skrev jag ett nytt CV för att jag skulle kunna söka på cafeer och så. Mitt andra var mer skrivet för att jobba inom vården. Hur som helst.. Jag skickade till några cafeer igår som behövde folk och redan idag fick jag svar från en av dom att dom vill träffa mig för en intervju :D Men dom som hörde av sig var väll inte direkt var jag vill jobba, efter jag hade skickat in min ansökan så såg jag att det var ett cafe på siggesta gård, fotbollsgolf. Det ligger ute på värmdö, vilket typ tar en timma att åka :S Vettefan om jag orkar åka så långt, men det är väll bättre än inget, ska iallafall gå på intervjun så får vi se hur det känns. Sen kanske det är någon annan av dem jag sökt som hör av sig , hoppaaas!! ;)

Åh måste ju berätta om hur mycket jag gjorde bort mig! Hittade en annons på nätet där dom sökte personal till ett cafe här i solna. Fanns ett telefon nummer till nån Knut eller vad han nu hette, så jag ringde dit och hade planerat hur jag skulle presentera mig och så. Jag trodde ju att det skulle vara nån gubbe med tanke på hans namn ( förlåt om det är nån som läser detta inlägg och heter knut ) så svarade en kille med AS het röst verkligen och sa "tjaaaa". Han lät inte vara mer än 20 haha. Jag vart helt till mig och tappa ALLT det jag hade planerat och säga och fick inte fram ett ord. Inte ofta jag blir helt till mig över en killes röst på telefon men fan asså! Eftersom det kändes som att jag redan hade gjort bort mig totalt och absolut inte kunde få fram ett ord så la jag tillslut på! Så efteråt kände jag mig riktigt knäpp och bestämde mig för att istället maila honom, så vi får se om han hör av sig haha.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Värmdö är ju underbart, bara fint folk och vacker miljö!

2009-03-21 @ 14:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0