Skön dag!

Igår mötte jag och Henrik upp Millan och Frisk sen gick vi och käkade på en resturang, efteråt gick vi hem hit och käkade glass och en massa godis. Det här med att äta nyttigt inför sommaren har ju skitit sig totalt :P
Imorse var jag försenad till skolan, när jag nästan var framme så mötte jag Maria. Efter att vi stått och pratat en stund så bestämmer jag mig för att inte gå till skolan utan följa med henne in till stan istället. Jag vet, det är riktigt illa att göra så men hade bara idrott och psykologi efter första lektionen. Psykologin skulle jag göra eget arbete och idrotten skulle jag ändå inte vara med på för att jag hade feber. Så... efter många ursäker så kände jag mig inte så dum och kunde gå därifrån utan dåligt samvete. Redan i första affären inne i stan hittade jag ett par vita skor och en väst som jag var tvungen att köpa. Maria hittade ett par likadana skor fast svarta. Så nu är vi nöjda båda två ochhar snygga skor ;) Vi har precis suttit och fettat oss framför tvn med glass och chokladsås som vi gjorde själva. Ikväll ska jag och Henrik på hundkurs igen, ska bli kul :) Nu ska jag vara social med Maria igen! Hörs sen :)

Jag med prinsess krona, tycker den passar rätt bra ;)

Mina nya vita skor, är väl snart smutsiga! 199 kr

Västen jag köpte, Everest 599 kr på stadium

Glassen med den sjukt goda chokladsåsen vi gjorde.

Kommentarer
Postat av: Cristian

Du - den där glassen med chokladsåsen är fan farligt - man blir ju sugen som fan.



De där energi-"tabletterna" var inga tabletter utan tuggummi - funkade skitbra. Testade två idag och sköt runt som om jag hade en raket i arslet - rekommenderas! Tugggummit alltså, inte raketen! Haha :-)

2009-03-05 @ 22:53:44
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Cristian

Gör det - hypertuggumin is the shit :-)



Haha, fnissande tjejer är bara charmigt på jobbet. Speciellt om de är typ 14-15 år gamla. Jag jobbar på Teknikmagasinet, så vi har en del sjuka prylar.

2009-03-06 @ 20:05:08
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0