So long sukkers!

Ikväll blir det kryssning! Har precis tagit fram de kläder jag ska ha med :) Får inte glömma bikinin för imorgon ska vi bada :D Idag var det sista dagen vi skulle gå på valpkursen så idag var vi ute i skogen och spårade, väldigt kul. Men ja Ville fattade väll inte riktigt vad som var meningen utan han trodde det var en vanlig promenad och extra kul då han hitta lite godis då och då, sen vart det en skvätt kiss lite här och där :P Så det var väll inte riktigt hans grej..

Nu ska jag fixa håret och gosa lite med min lilla kille, för inatt ska jag sova utan honom :( Han ska få bo hemma hos Henriks mamma över natten så skulle mamma ta honom imorgon på dagen. Så nu blir det bara att försöka njuta av att inte känna nån press på att man måste ut på promenad. Vi hörs imorgon! kram!

Kläderna det blir ikväll. Syns inte så bra men det är en glittrig topp med kjol och glansiga leggins.
Topp H&M 99 kr på rea.
Kjol, ginatricot pris ?
Leggins, ginatricot 199 kr
Skor köpta i egypten


Har fått ett påskägg av Henrik haha! Han sa att det var lite tidigt men ville ge det ändå! Så söt hjärtat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0